:::DREAMLAND:::
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

:::DREAMLAND:::

منتدى للانترنت والكمبيوتر

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

ازاى تغلس على اى بنت ؟؟؟؟ومتزعلوش منى يا بنات

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
برنسيسة الاحلام
عضو مبتدأ
عضو مبتدأ
برنسيسة الاحلام

المساهمات : 32

ازاى تغلس على اى بنت ؟؟؟؟ومتزعلوش منى يا بنات Empty
مُساهمةموضوع: ازاى تغلس على اى بنت ؟؟؟؟ومتزعلوش منى يا بنات   ازاى تغلس على اى بنت ؟؟؟؟ومتزعلوش منى يا بنات Icon_minitimeالإثنين أغسطس 27, 2007 10:15 am

السلام عليكم

ازايكم يا بنات ويا ولاد

دى شوية نصائح للولاد عشان يغلسوا على البنات والبنات متزعلش منى بقى ازاى تغلس على اى بنت ؟؟؟؟ومتزعلوش منى يا بنات Biggrin

اذا كنت مشفتهاش من زمان وقابلتها صدفة يعنى وبتسالك انت عامل ايهازاى احوالك؟؟

ترد بمنتهى السماجة: انتى مش شايفانى فرحان وسعيد انى قابلتك اقوم ارقصلك يعنى

ولما ترد وتقول خلاص انا اسفة تقولها شىء طبيعى يعنى

لو كنت ماشى فى الشارع وعدت قدامك بنت حلوة طبعا من الزوق والادب انك تعاكسها بمنتهى الغتاتة او ترش عليها مياه

لو كنت فى عربيتك وعدى من جنبك عربية فيها بنت حلوة تفضل باصيصلها ومتنح ولما تسالك انت بتبصلى كده ليه شد على الرابع ونفضلها

لو اتصلت بواحد صحبك وطلعت النمرة غلط وردت عليك واحدة وقالتلك النمرة غلط من الطبيعى انك ترد عليها وتقولها معلش اصل صوتك زى صوت احمد بالظبط

لو ماشى مع بنت جميلة جداا وبتسالك عن رايك فى شكلها قولها هايلة يا حبيبتى بس لو فى منك على حريمى

لو عايز تغتت اكتر واكتر على اى بنت فى الشارع وقف اى واحدة واسالها الساعة كام هتقولك مثلا الساعة خمسة

بص فى ساعتك وقولها تمام ساعتك مظبوطة.......

لو راكب عربية نقل وعدت قدامك بنت فمن الجنتلة انك تيجى جنبها وتزمر على اخركازاى تغلس على اى بنت ؟؟؟؟ومتزعلوش منى يا بنات Tongueازاى تغلس على اى بنت ؟؟؟؟ومتزعلوش منى يا بنات Biggrin

لو نفسك تمشى مع بنت معاك فى كليتك فكانت جاية تطلب منك حاجة لاول مرة فى حياتها هتنده عليك وتقولك

لو سمحت ممكن.......

بصلها واضحك فى وشها وبعدين دور وشك ونفضلها ولا كانك شفتها قبل
طبعا وشها هيحمر وهتروح تحكى لزميلاتها وتقول عليك انك ولد تنك ومعندكش دم ولا ذوق

فجاة روح وكلمها عادى ولا كان فى حاجة هتحتار فيك وهتعجب بيك.... ويمكن تحبك

لو انت فى محل ودخلت بعديك بنت طبعا من الذوق انك تقول للبياع
خلص الانسة الاول

والبياع لسه بيخلصها قوله:ما تخلصنى بقالى ساعة واقف وبعدين ابقى مشى الانسة انا جاى قبلها
(بس اعمل حسابك ممكن يضربك ساعتها باى حاجة فى ايده ازاى تغلس على اى بنت ؟؟؟؟ومتزعلوش منى يا بنات Biggrin )

لو انت مع بنت وهتركبوا تاكسى وبتغير عليها وخايف ان السواق يقعد يبص عليها فى المراية
طبعا اتصرف بسرعة وقعدها جنبه واقعد انت ورا ازاى تغلس على اى بنت ؟؟؟؟ومتزعلوش منى يا بنات Biggrin

لو انت مصاحب بنت جدعة قوى وبتقف معاك فى كل مواقفك المنيلة واخر موقف

انك نايم على السرير بعدما انضربت من شوية رجالة كانوا بيعاكسوهاوانت عملت فيها احمد عرابى طبعا

امسك ايديها برومانسية وبص فى عينيها وقولها :انا مش عارف ارد جمايلك دى ازاى

لما سقطت السنة اللى فاتت وقفتى جنبى ... ولما اتثبت واتسرقت هدومى وفلوسى وقفتى جنبى... ولما ابويا مات برده وقفتى جنبى...

مش عارف ليه حاسس انك نحس وفقر عليا........

لو خطيبتك كانت فى رحلة واتصورت جنب قفص القرود وبتوريك الصورة وبتسالك ايه رايك فيها؟؟؟

قولها:هو انتى مين فيهم يا حبيبتى؟؟؟ازاى تغلس على اى بنت ؟؟؟؟ومتزعلوش منى يا بنات Biggrin

لو كنت ماشى مع بنت وشفت ولد بيبوس ايد حبيبته ( رومانسية بقى وولد جنتل قوى يعنى ) وبتقولك ماتبقى تعمل زيه

رد عليها وقولها : اعمل زيه ازاى وانا معرفش البنت اللى معاه اصلا

لو بتسالك فى غيرة :انا عرفت البنت انك ماشى مع بنت شقرة واسمها هايدى
كمان

رد عليها وقولها :لا اله الا الله انا ماشى مع بنت خمرية واسمها بسنت ازاى تغلس على اى بنت ؟؟؟؟ومتزعلوش منى يا بنات Biggrin

لو قالتلك اى بنت مش بزمتك انا مالية عليك حياتك

قولها : ايوة بس لو مكنتش عرفتك كانت محفظتى هتفضل مليانة

ههههههه مش عايزة البنات تزعل

منقول
tito
عضو مبتدأ
عضو مبتدأ

المساهمات : 9

مُساهمةموضوع: رد: ازاى تغلس على اى بنت ؟؟؟؟ومتزعلوش منى يا بنات   ازاى تغلس على اى بنت ؟؟؟؟ومتزعلوش منى يا بنات Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 03, 2007 6:38 am

شويه كلام زى العسل

الله ينور
Shocked انا نظرى ضعف Shocked

tito
عضو مبتدأ
عضو مبتدأ

المساهمات : 9

مُساهمةموضوع: رد: ازاى تغلس على اى بنت ؟؟؟؟ومتزعلوش منى يا بنات   ازاى تغلس على اى بنت ؟؟؟؟ومتزعلوش منى يا بنات Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 03, 2007 6:39 am

انا حسن

ازاى تغلس على اى بنت ؟؟؟؟ومتزعلوش منى يا بنات
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-